25.05.2021

להרוויח מנדל"ן בארה"ב: כך תשקיעו בדירות ובתים פרטיים בארצות הברית

נכס להשקעה בארצות הברית

איך מגיעים למצב שבו אנחנו בעלים של בית פרטי מפואר בפרבר מטופח באחת מהערים הגדולות של ארצות הברית? אם זה נשמע לכם כמו חלום שלעולם לא יתממש, או לחלופין מחשבה הזויה שאין לה קשר לחיים שלכם כרגע, המשיכו לקרוא. רכישת דירה להשקעה בארה"ב היא לא רק אופציה ריאלית עבור ישראלים רבים, אלא גם צעד חכם שמנצל את הכסף שיש ברשותך בצורה היעילה ביותר, במטרה לשמור על ערכו ולהגדיל לך את ההון. 

כשהמשפחה גדלה, החסכונות טופחים והעתיד מתקדם לעברנו בקצב מהיר – נוצר הצורך לנהל את הכסף שלנו בצורה נכונה, ולגרום לכסף לעשות עוד כסף. הרי אם נמשיך לחיות פשוט משתי משכורות וקצת עזרה מההורים – פשוט לא נצליח להביא שגשוג הביתה. השקעות למטרות הנבת רווחים באות בהרבה צורות, אך השקעה בבתים פרטיים בארה"ב טומנת בחובה פוטנציאל גדול להרוויח הרבה ובטווח זמן קצר יחסית. 

 

דירות להשקעה בחו"ל – למה ארה"ב?


ארצות הברית של אמריקה – לא סתם קוראים לה ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. כל משקיע רציני שאי פעם בדק שוקי נדל"ן פוטנציאליים בעולם יוכל לספר שבארה"ב הכסף שלך שווה יותר. בטח שיותר ביחס לשוק הנדל"ן הישראלי הרווי והתחרותי. 

מאפיין חשוב ומרכזי של שוק הנדל"ן בארה"ב נובע מגודלה וחוזקה הפוליטי של אמריקה:  זוהי מדינה יציבה, עם מערכת פוליטית חזקה, ושום שינוי פוליטי או נפילת מנהיג כזה או אחר יכולים להשפיע על השוק. חוקי הבעלות לא ישתנו בין לילה, המסים לא יוגבהו בהפתעה, ונכסים לא יולאמו או יאבדו מערכם עקב מלחמה או כיוצא בזאת. זה אמנם נשמע מובן מאליו, אבל יציבות פוליטית חשובה מאוד לעוסקים בנדל"ן, ואין מדינה יציבה יותר מארה"ב במובן הזה. 

ארה"ב מורכבת ממאות שוקי נדל"ן מקומיים, שכל אחד מהם מושפע מגורמים שונים וחווה עליות וירידות מחירים בזמנים אחרים. לכן תמיד ניתן למצוא הזדמנויות קנייה, ומשקיעים חכמים גם יזהו עליות מחירים מתקרבות, וינצלו את קפיצת הערך.

מעוניינים לצלול לעולם של השקעות נדלן בארצות הברית? אנחנו כאן בשבילכם. אורצ'רד פועלת באופן מקומי בארה"ב, במטרה להכיר ולסקור את השווקים הרלוונטיים למשקיעים מקרוב. ארה"ב גם נחשבת יעד נוח למשקיעים זרים, עם חוקי הון נוחים, מיסוי מקל ועידוד השקעות. מסיבות אלה ונוספות, ארצות הברית נחשבת יעד מבוקש להשקעה – וגם אם זו ההשקעה המניבה הראשונה שלכם, תמצאו את מה שאתם צריכים באמריקה. 

    Let your money work.

    השאר פרטים ונחזור אלייך לשיחת ייעוץ ללא התחייבות.

     

    נכס פרטי – להרוויח מהחלום האמריקאי


    מחפשים דירות להשקעה בארצות הברית? ובכן, דירה או בית פרטיים מוגדרים באומת  הפסים והכוכבים כ"סינגל פמילי", נכס יחידני שמשכן משפחה אחת. כידוע, החלום האמריקאי המפורסם מבוסס בדיוק על נכס כזה – בית גדול, גינה קדמית מטופחת, גינה אחורית עם נדנדה, חנייה ותיבת דואר בקצה השביל.

    נשמע כמו לקוח מסרט, אבל למען האמת, ה"חלום" הזה מניע מגזר שלם בשוק הנדל"ן האמריקאי העצום – מגזר הבתים הפרטיים. מכיוון שהביקוש כמעט תמיד גבוה עבור דיור מהסוג הזה, השקעה בו יכולה להיות רווחית ביותר. בית ישן שיירכש וישופץ, מיד ייהנה מעליית ערך, ומגידול בשכר הדירה שניתן לדרוש. 

    אם כך, אין חשש אמיתי שנכס מסוג זה באזור נכון יעמוד ריק. בנוסף, היתרון הספציפי במגזר הסינגל פמילי הוא ההתעסקות המועטה שיש בנכס כזה כבעל בית.

    כשרוכשים בניין דירות או נכס משרדי, השוכרים הם רבים והדרישות והצרכים יכולים להעסיק אותך במשרה מלאה. לא כך בבעלות על בית פרטי – לרוב אלה מאוכלסים במשפחות יציבות כלכלית, שייתנו שקט נפשי לך כבעל הנכס.

    רכישת דירה להשקעה בארה"ב – להיות בעל הבית


    אז השתכנעתם, וכעת הגיע הזמן לרכוש בית להשקעה. מאיפה בכלל מתחילים? ובכן, אפשר לגשש באפלה, לנסות לנחש או ללמוד אילו שוקי נדל"ן בארה"ב צפויים להניב רווחים. אבל קרוב לוודאי ששיטה כזו תביא בעיקר למפח נפש. רוב המשקיעים שבוחרים להיכנס לשוק הנדל"ן האמריקאי יעשו זאת דרך חברה שמתמחה בזאת. 

    פונים לחברה הפעילה בשוק הנדל"ן, ואיתה מאתרים נכס רלוונטי. לאחר ניסוח חוזה והסכמה בין הצדדים, הנכס נרכש. ברוב המקרים, במטרה להקל את הבירוקרטיה, החברה תפתח עבור המשקיע יפתח חשבון בנק מקומי וחברה בע"מ הרשומה בארה"ב, ודרכה ירכוש את הבית. 

    כעת הבית בבעלותך, והשכירות נכנסת מדי חודש. זה הזמן לנוח, ולהמתין. הכסף שנכנס מדי חודש כבר מתחיל להחזיר את ההשקעה, וככל שהזמן חולף ערך הנכס עולה בהתאם לעליות בשוק. בבוא העת, לאחר טווח זמן לבחירת המשקיע – משנה בודדת ועד עשרות שנים – הגיע הזמן למכור את הנכס, ולממש את העליות בערכו שהתרחשו בעת הבעלות שלנו עליו. 

    ניקח למשל את העסקה הבאה – שקרתה במציאות: בית פרטי בשדרות Hurst בשכונה שקטה בעיר סוואנה בג'ורג'יה. משקיע של אורצ'רד רכש את הבית בהשקעה של 107 אלף דולר. הבית, בשטח של כ-160 מ"ר עם שלושה חדרי שינה, נרכש מתחת למחיר השוק, עם פוטנציאל השבחה גבוהה.

    אורצ'רד ליוותה את המשקיע הישראלי להצלחה, וההשקעה עשויה להניב לו כ-11% תשואה נטו בניכוי כל ההוצאות. תשואה דו-ספרתית כזו קשה למצוא במקומות שאינם שוק הנדל"ן האמריקאי. 

    דירות ונכסים בארצות הברית – אל תצאו לדרך בלי ליווי


    כשקוראים את זה ככה, השקעת נדל"ן בארה"ב נשמעת כמו דבר פשוט מאוד. במידה מסוימת זה נכון, אבל בלי ידע מוקדם ובלי יד מכוונת, קיים סיכון להערכה לא נכונה של השוק, או להסתבכות ברשת בירוקרטית – ועקב כך להפסיד כסף. 

    אל תצאו לדרך בלי חברה מנוסה שתלווה אתכם בתהליך. אין חוויה גרועה יותר מלהבין שאם רק הייתם מתחילים את ההשקעה עם חברת נדל"ן בעלת התמחות, כבר הייתם סופרים את הכסף. חברה מלווה תדאג לסקור עבורכם את השוק, לאתר נכס שמתאים בדיוק לכם, לתקשר עם הרשויות ועם המוכרים, להסדיר את ענייני הרישום והמיסוי, לשפץ את הנכס, למצוא שוכרים טובים, לאסוף את השכירות מדי חודש ובאופן כללי – לתת לכם את ההרגשה שאתם לא לבד במסע הזה. 

    השקעות נדלן בארצות הברית - כך מאתרים דירות כדאיות להשקעה

    מדריכים חשובים למשקיעים בתחום:

    Let your money work

      Let your money work