15.11.2023

איך להשקיע בנדל"ן בארה"ב – המסלול המלא

השקעות נדלן בארצות הברית - כך זה עובד

מעוניינים להשקיע בנדלן בארה"ב? אורצ'רד נדלן עם המדריך המקיף להשקעה נכונה וחכמה. מה שנראה לעתים מבחוץ כעסק מסובך, הופך בידי חברת השקעות מקצועית כמו אורצ'רד למסלול ברור, מעשי ורווחי. איך להשקיע בנדל"ן בארצות הברית? כך אנחנו עושים זאת.

{משך קריאה: 4 דקות}

מתלבטים אם או איך להשקיע בנדל"ן? עדיין יושבים על הגדר? אחרי שנים של שחיקת ריביות, חיסכון כסף בבנק נהפך הלכה למעשה למהלך כלכלי לא חכם, ומשקי בית רבים הבינו שעל מנת לגרום לכסף לעבוד בשבילם, צריך לחשוב מחוץ לקופסה, ולמצוא אפיקי השקעה אחרים. נדל"ן מניב הוא אחד הענפים שמקבלים תשומת לב גבוהה בשנים האחרונות – אך ישנם כמה חסמים שמונעים מאיתנו לצלול אל העולם הזה. בשביל זה אנחנו פה. לפניכם המדריך המלא עבור השקעות נדלן בארצות הברית. קדימה, מתחילים.

פעמים רבות כשאנשים שומעים "השקעות נדלן בארצות הברית" לראשונה, הם חושבים שאולי העסק גדול עליהם. אבל האמת היא, שעם אורצ'רד גרופ הפעילה בשוק הנדל"ן בארה"ב, התהליך הוא שקוף, פשוט, ישיר ובעל התחלה-אמצע-סוף. כדי להסיר את הערפל סביב הפרקטיקה של השקעה בנדל"ן, הכנו כאן מדריך, צעד אחר צעד, המפרט את התהליך.

לפני שנתחיל, חשוב לזכור לטובת מה התכנסנו. להשקעה בנדל"ן יש מטרה אחת מובהקת – יצירת רווח עבור המשקיע. את המטרה הזאת אורצ'רד משיגה באמצעות רכישת נכסים, שיפוצם, השכרתם לתקופה ומכירתם לאחר עליית ערך. כל המאמצים בתהליך מוכוונים ליצירת איזון בין הוצאות להכנסות, לטובת יצירת רווחים. אז איך זה ייראה?

איך להשקיע בנדל"ן בארה"ב – פירוט שלבי ההשקעות בקצרה:

  1. העסקה מתבשלת – השקעה בהתאמה אישית
  2. בדיקות נאותות ורכישה
  3. שדרוג והשכרת הנכס
  4. אקזיט 

שלב ראשון בהשקעה: העסקה מתבשלת

הכל מתחיל בשיחת אפיון – המקצוענים של אורצ'רד יישבו אתכם לשיחה פתוחה, שבה נבין יחד את הרצונות, הצרכים והכוונות בהשקעה. על בסיס ההבנות, נעבור לתהליך של מציאת נכס – נצא לחיפוש אקטיבי דרך קשרים ייחודיים עם בעלי בתים, הולסלרים, סוכני נדל״ן ופעילים מקומיים. אורצ'רד תמצא ותציע לכם את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

כעת מגיע שלב אנדרייטינג (חתמות) – שבו אורצ'רד תבצע ניתוח עומק מקיף לעסקה, ובהתאם לנתונים תחשב את המחיר הנכון שממנו ניתן יהיה לגזור תשואה בעתיד. שליחת הצעה – לאחר שבדקנו את כדאיות העסקה נשלח הצעה לבעל הנכס וניכנס למשא ומתן, שבסופו הנכס יהיה תחת חוזה. כעת נכתוב חוזה קנייה – ננסח חוזה, עדיין לא מחייב, בו אתם תוגדרו כרוכשים העתידיים של הנכס אל מול המוכר.

שלב שני בהשקעה: בודקים, מוודאים – וסוגרים

אנחנו מוכנים לעסקה, פתיחת חשבון בנק וחברה אמריקאית – פעילות נדל"ן בארה"ב נעשית פעמים רבות תחת LLC – חברה בע"מ. אורצ'רד תדאג לפתוח עבורכם חשבון בנק אמריקאי וחברת LLC על שמכם, לטובת הרכישה.

נעבור לבדיקת נאותות – אל הנכס יגיע פקח מטעמנו, שיבדוק את כל נקודות התורפה; אנו נבצע בדיקה פיזית בשטח בה נוודא את כל התיקונים הדרושים; קבלן מטעמנו יבחן את הנכס; והאפליקציה הייחודית של אורצ'רד תוודא את עלויות השיפוץ הצפויות. נחזור על התהליך עד שנמצא את הנכס המושלם עבור המשקיע, בעסקה משתלמת.

לבסוף נגיע אל שלב הרכישה – נרכוש את הנכס על שמכם, ונשתף את המשקיע ב״תיק השקיפות״, תיקייה משותפת אונליין שכוללת את כל הנתונים, הקבלות, מסמכי הסגירה ועוד.

שלב שלישי בהשקעה: שדרוג והשכרת הנכס

כעת מגיע השלב שבו מיוצר נתח משמעותי מהרווחים העתידיים מההשקעה, שיפוץ ושדרוג הבית, או במילים אחרות, השבחה – יחד נייצר לו"ז עבודה שמפרט את השיפוץ שהנכס יעבור, בהתאם למסקנות בדיקת הנאותות.

בנוסף, נכין את חוזה עבודה אל מול הקבלן שמפרט את צורת התשלום ותנאי העבודה. הקבלנים שאורצ'רד עובדת איתם כבר מכירים את סדר הדברים ואת הסטנדרטים שלנו. בשלב זה אנחנו ננהל את השיפוץ תוך עדכון שוטף ושליחת סרטונים ותמונות של שלבי ההתקדמות.

הנכס נרכש ושופץ, וזהו הזמן לטפל בערוץ ההכנסות, על ידי הכנסת דייר – אורצ'רד תדאג לפרסם את הנכס ולאתר דיירים מתאימים. הדייר הפוטנציאלי יעבור בדיקת רקע כדי לוודא שאין לו עבר פלילי או אי תשלום שכ"ד בעבר. כעת, נחבר את המשקיע עם חברת הניהול – שתחתים את הדייר על חוזה ותגבה ממנו מקדמה. לאחר כניסת הדייר לנכס החברה תגבה ממנו שכר דירה כל חודש ותפקיד את הסכום לחשבונכם הפרטי.

שלב רביעי בהשקעה: אקזיט

כעת הכסף נכנס כל חודש משכירות, הזמן שעובר משמעותו עלייה בערכי הנדל"ן ואנו בעלי בית גאים. אבל מבחינת אורצ'רד זהו אינו זמן לשבת רגל על רגל – אנחנו נמצאים כאן כדי להמשיך ולהיות אמונים על ניהול ההשקעה שלכם. אורצ'רד תשלח לכם דו"חות נדרשים, תטפל בבעיות, תשלם מיסי עירייה, תחסוך לכם הוצאות מיותרות ותענה על כל צורך שעולה.

כעת הגיע שלב המכירה, או בשמה היותר סקסי, אקזיט. גם להשקעות נדל"ן יש סוף, וזוהי למעשה הנקודה שבה אנו אמורים לראות את מלוא הרווח מהעסקה. טרם המכירה, אורצ'רד תדאג לבצע בנכס תיקונים קוסמטיים, שיתנו לו הרגשה חדשה, תפרסם אותו בפלטפורמות למכירת נכסים ותארגן אירועי בית פתוח שבהם קונים יכולים לבוא ולהתרשם מהנכס.

קנינו, השבחנו, השכרנו ומכרנו נכס ברווח. אנחנו משקיעי נדל"ן! משקיעים רבים אינם עוצרים כאן, ועוברים לרכישת הנכס הבא, הנכס הנוסף או אף יוצאים למימון מחדש של הנכס על מנת להמשיך את שרשרת ההשקעות בארצות הברית. בכל דרך שתבחרו, אורצ'רד תלווה אתכם בתהליך.

רוצים ללמוד עוד איך להשקיע בנדל"ן בארצות הברית? מעוניינים לקבל פרטים נוספים ומידע לגבי השקעות פתוחות? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

מדריכים חשובים למשקיעים בתחום:

פורסם לראשונה – 06.04.2021; עודכן 16.11.2023

כל דייר שאנחנו רוצים להשכיר לו את הנכס, חייב לעבור בדיקות קפדניות – הן של דירוג האשראי והן של הרקע הכללי שלו.

דייר טוב זה צעד חשוב ביותר בדרך שיסייע לכם ליהנות מראש שקט, וגם מדייר שישמור על שלמות הנכס ולעיתים אף יסייע להשביח אותו.

בחירה נכונה של חברת הניהול תסייע לכם לזכות במה שאנחנו מגדירים כ"השקעת נדלן שקטה".

תבחרו חברה שתעשה עבורכם כמה שיותר, תשלומי ארנונה, בחירת דיירים (כולל ימים פתוחים, שם הכי טוב ומומלץ להכיר את הדיירים הבאים) וכמובן – טיפול בנכס.

ישראל וארצות הברית חתומות על אמנת מס משותפת, שמונעת כפל מס. ההמלצה שלנו היא לעבוד עם רואה חשבון, שמכיר היטב את הנושא בניהול מס במקביל בשתי המדינות, לרבות בתחום הנדל"ן.

השקעה חכמה בנדל"ן בארצות הברית היא הרבה מעבר לרכישה של בית והשכרה לדיירים מזדמנים. זהו אמנם ליבת התהליך, אך לעסקה עצמה יש נושאים נלווים רבים – בירוקרטיה, חוזים, מסים, איתור נכס ודיירים, שיפוצים להשבחת הנכס, שמאות ועוד.

יש לבחור בחברה שמתנהלת מולכם בשקיפות ומקפידה על 4 אבני דרך מרכזיים, כחלק ממעטפת של 360 מעלות.

יצירת תוכנית פיננסית ברמת המאקרו להשקעה; ביצוע העסקה בפועל; מתן מידע שוטף למשקיע ועוד. אורצ'רד, בעניין זה, מנהלת תיק שקיפות ברור, שנותן את כל המידע בלחיצת כפתור; ליווי לאחר רכישה.

Let your money work

    Let your money work