22.08.2022

ליווי משקיעים בנדל"ן – המעטפת של אורצ'רד

ליווי משקיעים חכם. קו הרקיע של אטלנטה (bred huchteman unsplash)

חברת אורצ'רד מציעה ללקוחותיה מעטפת מושלמת לביצוע עסקת נדל"ן בארה"ב בצורה החלקה ביותר. תוכנית פיננסית מעמיקה, ביצוע עסקה בצורה אופטימלית, שקיפות מלאה מול המשקיע וניהול נכסים. זקוקים לליווי משקיעים בנדל"ן? הכירו את סל השירותים של אורצ'רד.

השקעות נדל"ן בארה"ב דורשות הרבה מעבר לרכישה של בית והשכרתו. נכון, זה אמנם מה שעומד בלב התהליך – העסקה עצמה – אך יש כל כך הרבה דברים שמתלווים לה. ביורוקרטיה, חוזים, מיסוי, מימון, איתור נכס, חתמות, שמאות, שיפוצים, איתור שוכרים, ניהול שוטף, מחזור משכנתא… לא חסר. אפשר לצאת למסע הזה לבד, ובהחלט יש מי שעשו זאת והצליחו. ויש גם דרך אחרת, פשוטה יותר. אורצ'רד גרופ מציעה ללקוחותיה השקעת נדל"ן התפורה למידותיהם – עם מעטפת שירותים מקיפה.

ליווי משקיעים בנדל"ן באופן מלא – מהטלפון הראשון ועד קבלת המפתח (וגם הרבה אחרי) – החברה מבטיחה לדאוג לכל מה שקשור להשקעה, ולהותיר את המשקיע עם מינימום דאגות ומקסימום מידע.

צפו בסרטון:

אלה הם ארבעת הקירות שמהם בנוי השירות של אורצ'רד

 

1. תוכנית פיננסית

תיאום ציפיות: הכל מתחיל בהון. בשלב הראשון, סוכן מטעם אורצ'רד ינהל איתך שיחת אפיון שכוללת תיאום ציפיות מלא – ויראה האם הרצונות שלך לגבי ההשקעה תואמים את מצבך הפיננסי. יש לציין, שאם היועץ יראה שיש פער בין יכולות המימון למחירי הנכסים, הוא תמיד יעדיף לומר את האמת ולא לצאת לדרך עם ההשקעה.

פתיחת חברה בארה"ב: כשכן יש התאמה, יסוכם אפיק השקעה מותאם אישית – בית פרטי או דירה, אזורי ספר או עיר, גודל הנכס ועוד. לאחר מכן, כחלק מתהליך ביורוקרטי המקל מאוד על ההשקעה – אורצ'רד תפתח חברה בע"מ (LLC) על שמך בארה"ב. במקביל יפתח חשבון על שמך בבנק אמריקאי. בשלב הזה אתם תהיו "מוכנים להשקעה".

2. ביצוע העסקה

כעת מגיע שלב התכל'ס. מעטפת השירותים של אורצ'רד מעניקה ליווי משקיעים בנדל"ן שנוגע לכל שלב של העסקה. אבל אחד החלקים המכריעים והחשובים בהשקעה הוא איתור הנכס. למעשה, לבחירת הנכס בנכון באזור הנכון יש השפעה גדולה על הרווחיות של העסקה בסופו של יום. זהו גם חלק מאתגר יותר – רבים יכולים לפתוח חשבון בנק אמריקאי או לשפץ את הבית, אבל לא כולם יכולים לאתר נכס עם פוטנציאל משמעותי שיתממש.

איתור נכס: אורצ'רד מתגאה ב"רגליים על הקרקע" – צוות החברה פועל מארה"ב עצמה ולא בשלט רחוק. החברה מתמחה בחלקים ספציפיים של ארה"ב, וכך יכולה לאתר נכסים טובים. בשלב האיתור אורצ'רד תבצע סקירה של השוק באמצעים דיגיטליים מתקדמים לפי תיאום הציפיות המוקדם.

בשילוב עם קשרים צמודים עם מתווכים מקומיים – אורצ'רד תאתר את הנכס המתאים ביותר למשקיע. חברות רבות ירכשו נכסים, ישפצו אותם וימכרו למשקיעים במחיר השוק ולפעמים אף מעל מחיר השוק. במקרה של אורצ'רד אתם תהיו אלה שתהנו משווי הנכס לאחר השיפוץ: אורצ'רד תאתר נכסים ישירות מהשוק, כדי שהמשקיע יוכל להנות מההפרש בין גובה ההשקעה לשווי הנכס בקצה. רוצה לדעת באילו נכסים החברה כבר השקיעה? גלה עוד.

רכישה: בשלב זה המשקיע ואורצ'רד נכנסים למשא ומתן מול המוכר לגבי התנאים, המחיר וכדומה. בשלב יגיע לבית איש מקצוע מטעם אורצ'רד שיעריך את מצבו, ואף ייתן הערכה שמאית. הרכישה מתבצעת, וכל זה מבלי שהמשקיע נדרש להגיע לארה"ב. בשלב הראשון אורצ׳רד תבצע בדיקת נאותות מעמיקה על הנכס כולל הפקת דו״ח ליקויים על ידי פקח מוסמך וכתיבת מסמך sow. בנוסף יגיע מנהל פרויקטים מטעם אורצ׳רד לנכס לבצע הערכת שיפוץ ראשונית.

השבחה: אחת הדרכים לייצר תשואה מרכישה ומכירה של נכסים בארה"ב, היא העלאת ערך הנכס. הזמן שחולף ואיתו מדד מחירי הדיור המטפס מעלים באופן פאסיבי את הערך, אך שיפוץ ושדרוג מעלים אותו באופן אקטיבי. כך, אורצ'רד תלווה כל רוכש בהשבחה מקצועית של הנכס, תוך שמירה על הוצאות מינימליות ותוכנית עובדה יעילה ומהירה.

3. מידע למשקיע

אורצ'רד משקיעה מאמצים ביצירת מעטפת מקצועית מלאה. עבור מי שמעניק את אמונו לחברה, היא מחזירה בדאגה כנה ואמיתית לשקיפות, הוגנות ומידע מלא במערכת היחסים העסקית.

תיקיית שקיפות: מהרגע שהמשקיע חותם על המסמך הראשון, אורצ'רד פותחת תיקייה דיגיטלית מוצפנת, שבה מאוחסן כלל המידע על ההשקעה. כל החוזים, התוכניות והמסמכים נמצאים במאגר וירטואלי פרטי – מסמכי הסגירה, קבלות, ביטוחים, ארנונה, מיסים, וכל נושא אחר שהחברה או הלקוח מוצאים רלוונטי.

זוהי "תייקית שקיפות", והיא מבטיחה ללקוח חשיפה מלאה לפרטים, כולל דו"חות מפורטים ומסמכי מקור. הצוות של אורצ'רד מקפיד לעדכן את התיקייה בכל מסמך או תשלום שנוסף בזמן אמת.

4. ליווי לאחר רכישה

השקעת נדל"ן ממש לא נגמרת עם הרכישה. הרי עכשיו מגיע השלב שבו יש צורך שהנכס המניב – יתחיל להניב. לשם כך יש צורך כאמור בעליית ערך פאסיבית או אקטיבית, אבל גם ביצירת תשואה חודשית משכירות, ותחזוקה של הנכס.

חברת ניהול: אורצ'רד עובדת עם חברות לניהול נכסים, שהמקצוע שלהן הוא בדיוק הדברים האלה: תחזוקה, גינון, ניקיון – אבל גם ניהול חוזים מול דיירים וגביית שכירות. לאחר הרכישה תחבר אורצ'רד בין המשקיע לבין חברת הניהול להמשך הדרך. חברת הניהול תדאג שהשכירות תיכנס מדי חודש. אורצ׳רד תישאר בתמונה למשך שנה ותלווה את המשקיע מול חברת הניהול. גם לאחר שנת הליווי, תוכלו להמשיך ולהשתמש בשירותי אורצ׳רד לשנים הבאות.

איתור דיירים: עוד לפני כן, אורצ'רד תפעיל את קשריה המקומיים והידע לגבי שוקי השכירות המקומיים כדי לאכלס את הנכס. הידע המקדים פה חשוב מאוד – כי דייר בעייתי יכול לפגוע קשות בהשקעה. כל דייר יעבור בדיקת רקע מקיפה, כולל עבר פלילי, ציון קרדיט והעבר שלהם בתור שוכרים. חברת אורצ׳רד תבצע בית פתוח בכדי להביא כמה שיותר דיירים פוטנציאלים לנכס.

פיקוח על חברת הניהול: באופן טבעי, זה לא פשוט לגור בישראל ולסמוך על חברת ניהול שאנו לא מכירים שתטפל לנו בנכס בצורה מיטבית. אורצ'רד מבינה את הצורך בעין פקוחה, ולכן מציעה למשקיעיה שנה של פיקוח על התנהלות חברת הניהול, כחלק מתנאי העסקה. הצוות יבדוק את רמת התחזוקה, הפעילות מול השוכרים ומול הרשויות – ויראה שהכל תואם לסטנדרטים גבוהים.

זמינות: עכשיו כשהעסק מתנהל כדבר שבשגרה, הצוות של אורצ'רד מבטיח להיות זמין למשקיעים לכל בעיה או "התקלה". מתוך תפישה של מערכת היחסים העסקית מול המשקיעים כפלטפורמה להצלחות הדדיות, הקשר עם החברה לא מנותק ביום מסירת המפתח, אלא נמשך הרבה מעבר.

ליווי משקיעים בנדל"ן – מה קורה אחר כך?

כשאתם בעלי בית במיקום טוב, שנרכש כחוק ותוך תשלום מסים, ששופץ והושבח, שאוכלס בדיירים איכותיים ושממנו מגיעה לכם שכירות מדי חודש – זה יכול להיות הרגע לשבת בנוח וליהנות מההכנסות. אבל יש מי שירצה להמשיך את המסע.

אורצ'רד מספקת שירותים למאות לקוחות שחוזרים להשקעות בסיבוב שני ושלישי. חלק מהפתרונות שמציעה החברה הם מימון מחודש (במודל BRRRR) תוך הסתמכות על הנכס הקיים, או הגדלת הפורטפוליו "לרוחב", כלומר רכישת בתים נוספים. כך או אחרת, ההתקשרות עם אורצ'רד נמשכת, לטובת המשקיע.

קראו עוד:

Let your money work

    Let your money work