12.03.2021

השקעות נדלן בארה"ב בשקיפות מלאה: הכלי שיעזור לכם לדעת הכל על הנכס

השקעות נדלן בארה"ב בשקיפות מלאה

הלוואי שהכל בחיים היה כל כך פשוט: בהשקעת נדל"ן בארה"ב עם אורצ'רד תקבלו גישה לתיקיית שקיפות, שבה ירוכזו כל החומרים הקשורים להשקעה שלכם, לשימושכם המלא ולטובת קבלת אינפורמציה מלאה על ההשקעה.

החלטתם להשקיע בנדל"ן, ואף הבנתם שהדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חברת השקעות מומחית בתחומה. חיפשתם שוק נדל"ן מעניין, מצאתם חברה שנראית אמינה ופועלת באותו אזור. כעת הגיע הזמן "לדבר ביזנס", להיחשף להזדמנויות ההשקעה ולהעביר כספים לטובתה.

אבל מה קורה עם הכסף הזה? כן, הרבה ממנו הולך לתשלום ראשוני על הנכס עצמו. אבל יש עוד הרבה הוצאות אחרות, הכנסות כמובן, ועוד פרטי פרטים של ביורוקרטיה, טפסים, אישורים, תשלומי מיסים וכדומה.

 

השקעות נדלן בארה"ב באמצעות חברה מנוסה

חברת השקעות מנוסה יודעת שאחד הדברים החשובים ביותר בעסקות רכישה עם משקיעים פרטיים הוא – שקיפות. היכולת של החברה לחשוף את המשקיע לכל טרנזקציה, שינויי ערך, חיוב מס או הודעות מרשויות מקומיות – מאפשר לה ולמשקיעים עמה "ראש שקט". כשכל המידע מונגש וזמין למשקיע, אין הפתעות, ומכל הנוגעים בדבר נחסכות שיחות טלפון מבוהלות משינויי סטטוס לא ברורים.

בנוסף, שקיפות מלאה של המידע על ההשקעה משמעותה שותפות מלאה בתהליך, ולא פעילות שמתייחסת אל המשקיע רק כבורג קטן במערכת. אחרי הכל, ההשקעה היא שלכם, וכשהכסף שלך, גם המידע שלך. בדרך זו יכול המשקיע לקחת חלק פעיל בתהליך, לנטר את המצב בתיק ולארגן מבעוד מועד כספים שיידרשו לתשלום, לפי המידע השקוף.

מערכת שקיפות בהשקעות בארצות הברית מבית Orchard

בדיוק משלל הסיבות האלה, אורצ'רד פיתחה מערכת ייחודית למשקיעים עמה, הנועדה לספק גישה נוחה, מהירה ומלאה לכל המידע הרלוונטי להשקעת הנדל"ן שתעשו דרכה. כחלק אינטגרלי וחשוב מתהליך ההשקעה עם אורצ'רד, המשקיע יכול לצפות למלוא המידע בנוגע לנכס שלו או לכלל תיק ההשקעות שלו עם החברה.

כאשר אדם נכנס למסלול ההשקעה, אורצ'רד מיד פותחת על שמו "תיקיית שקיפות". זהו למעשה מאגר וירטואלי פרטי שבו ניתן למצוא את כל האינפורמציה בנוגע לנכס – מסמכי הסגירה, קבלות, ביטוחים, ארנונה, מיסים, וכל נושא אחר שהחברה או הלקוח מוצאים שהינו רלוונטי. מנהלי ההשקעות של אורצ'רד מקפידים לעדכן אותה בכל מסמך או תשלום שנוסף בזמן אמת.

תיקיית השקיפות שאורצ'רד מציעה למשקיעים עמה גם תקנה למשקיע נחת, כשהוא יודע ששום דבר הנוגע להשקעה שלו אינו מתנהל מאחורי הקלעים או "מעל הראש שלו". הרי משקיעי נדל"ן מפקידים בידי החברה את הדבר היקר להם ביותר כמעט – ההון שלהם, שעליו הם בונים שיניב להם הכנסה ויפרנס אותם ואת משפחותיהם. מה יותר טבעי ונכון – הן מבחינה עסקית והן מבחינה אנושית – מלתת למי ששם הון משמעותי בעסקה, ערוץ פתוח לכל המידע שלו הוא זקוק?

שקיפות ככלי להצלחת השקעה בנדל"ן בארה"ב

אורצ'רד מאמינה ששקיפות היא חשובה בכל שלב של מסע ההשקעה – מהבעת העניין הראשוני, דרך בחירת הנכס, עבור בתשלום ובהסדרת הטפסים והביורוקרטיה, ועד וגם מעבר למימוש הנכס (מכירתו) ברווח למשקיע. לשקיפות הזאת יש חשיבות ביצירת תהליך השקעה חלק וחף מסיבוכים, ולכן החברה לא מתפשרת כשזה מגיע לנגישות מידע אונליין.

Let your money work

    Let your money work